Ugdymo programos

Ikimokyklinis ugdymas vyksta pagal atnaujintą lopšelio-darželio „Pasaka“ ikimokyklinio ugdymo  programą, „Kartu su pasaka…“ parengtą vadovaujantis Ikimokyklinio ugdymo metodinėmis rekomendacijomis (2015), Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu (2014) ir kitais ikimokyklinį ugdymą reglamentuojančiais dokumentais.

Rekomendacijose ikimokyklinio ugdymo pedagogams „Žaismė ir atradimai“ pateikiamos inovatyvios idėjos kasdienėms vaikų veikloms organizuoti. Dalyvaudami šiose veiklose vaikai turės galimybę įgyti gebėjimus, kurie  yra svarbūs vaikams iki šešerių metų ir kurie numatyti Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų apraše.

Tikimasi, kad šis rinkinys padės tobulinti ikimokyklinio ugdymo praktikos kokybę, diegti mokslo pažanga grindžiamą ugdymą ir inovatyvius pedagoginius metodus bei priemones. Rinkiniuose daug dėmesio skiriama STEAM, informatinio mąstymo, darnios plėtros ir kitų sričių ugdymui.

Rinkinius sudaro 4 dalys:

Žaismė ir atradimai. Vadovas  pedagoguikaip naudotis  metodinės medžiagos rinkiniais.

Pakylėta kasdienybė. Rekomendacijos pedagogams kaip formuoti estetinę grupės/ugdymo įstaigos aplinką.

I rinkinys – rekomendacijos pedagogams ugdantiems vaikus iki 3 metų (8 knygelės). 

Priedai knygelių rinkiniui iki trejų metų: „Judantys laiptai“, „Aš“ pasaulis“, „Korys“.

II rinkinys – rekomendacijos pedagogams ugdantiems vaikus nuo 3 m. iki 6 m. (10 knygelių). 

Priedai knygelių rinkiniui nuo trejų iki šešerių metų.

Įgyvendinama „Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos“ programa, patvirtinta LR ŠMM ministro 2006 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. ISAK-494.

Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją  programą, patvirtintą LR ŠMSM ministro 2022-08-24 įsakymu Nr. V-1269

Patirčių erdvės. Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogui

 

Įgyvendinama Tarptautinė programa „Zipio draugai“:  bendrojo ugdymo „Boružiukų“ ir „Nykštukų“ grupėse. Programos tikslas – padėti vaikams įgyti socialinių ir emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos.

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai ugdomi pagal individualius planus ir pritaikytas programas, vadovaujantis PPT rekomendacijomis.

Šrifto padydinimas
Kontrastas