Naujienos

 

 

 

 

 

31Spa2024

Spalio 29 d. vyko ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Veiklios ir šiuolaikiškos mokytojų bendruomenės formavimas, siekiant ugdymosi proceso įvairovės“ II modulis „Netradicinės priemonės ir aplinkos šiandieninio ugdymo metu“. Mūsų įstaigos mokytojos vyko į Vilniaus rajono Nemenčinės vaikų darželį ir Vilniaus rajono Riešės gimnaziją. Grįžusios Panevėžio mokytojos parsivežė įvairios gerosios patirties. Atsiliepimai grįžus:
Jolanta: „Kalbėtis, dalintis įžvalgomis ir dalintis gerąja patirtimi apie kokybišką ikimokyklinio ugdymo svarbą susibūrė ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojai. Kartu garsiai pamąstėme ar kokybišką ugdymą lemia inovatyvūs metodai, ugdančios aplinkos, kontekstai ir priemonės, nuostatos ir kaip visi gali pasiekti asmeninės pažangos. Ačiū žmonėms, kurie atveria „namų“ duris, dalijasi naujovėmis.“
Erika: „Nemenčinės vaikų darželis gražus, estetiškas, tvarkingas. Įstrigo daug edukacinių erdvių (lauko daržas, šiltnamis, vištidė ir kt.), išpuoselėtos sveikatos stiprinimo erdvės, meninio ugdymo dirbtuvės, jausmų erdvė, meteorologinė stotelė. Grupėse vyrauja draugiška atmosfera, sukurtos saugios ir skatinančios kūrybiškumą aplinkos. Ačiū už pasidalijimą gerąją patirtimi, stebėtos ugdomosios veiklos praplėtė mano akiratį. Riešės gimnazijos ikimokyklinis skyrius nustebino savo novatoriškumu, mažų erdvių panaudojimo sumanumu.”
Diana: „Puikiai mūsų komandą priėmė Vilniaus rajono ugdymo įstaigos. Direktorės ir pavaduotojos kartu su savo mokytojomis savo įstaigas pristatė kaip šiuolaikiškai dirbančias ir tobulėjančias. Gražios, jaukios vaikų darželio ir gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus aplinkos. Iš pristatytų veiklų ir erdvių galima spręsti, kad vaikams suteikiamos visos galimybės tobulėti, vyksta glaudus bendradarbiavimas su tėvais.“
Aistė: „Stebimos aplinkos, patirtinio ugdymo metodai, siekiant įvairių (kūrybinių, pažintinių, fizinių, emocinių) vaiko galių ir gebėjimų atskleidimo formų.
Išvykos metu daugiau sužinojau apie netradicinių erdvių ir priemonių panaudojimo galimybes ugdymo proceso metu.“

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vyr. logopedė Kristina Kurnickienė

Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.

22Spa2024
Edukacinė išvyka į Panevėžio Gamtos mokyklą, tema – „Mažesni už mus“, kurios pagrindinis akcentas – priminti žmogui apie gyvūnų svarbą ir jo atsakomybę už laikomų augintinių gerovę.
Mokomės išklausyti, palaukti, išgirsti ir, žinoma, draugauti, dalintis ir dūkti paskutiniuose rudens lapuose.🍁🌿
Ar gavome žinių? Taip. Palietėme, paglostėme, supratome iš šnypštimo, kad gyvūnai pavargo, sužinojome, kad ir mūsų mažieji draugai serga, kartais nenori bendrauti ir turi savo teises. O kai kam pavyko prakalbinti senąjį kranklį ir išgirsti žmogaus kalbą iš paukščio snapo 😁.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Jolanta Vyšniauskaitė
Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.
17Spa2024

Visos dienos mokyklos mokiniai aptarę kas yra muziejus, ką ten galime pamatyti, kokios yra elgesio taisyklės aplankė Stasio Eidrigevičiaus muziejų.
Vaikščiodami po muziejų domėjosi, gėrėjosi, grožėjosi kultūrine aplinka. Pagal savo išgales spontaniškai ir tikslingai išreiškė emocijas, įspūdžius, mintis. Pasivaikščioję po muziejų ir aptarę kokias emocijas kėlė meno kūriniai, kas patiko, kuo grožėjosi, grįžo į darželį pilni įspūdžių!

Mokytojos Miglė ir Diana

Nuotraukos M. T.

Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.

Šrifto padydinimas
Kontrastas